About uncertainty

Pia Euro, a visual artist and lecturer at ViCCA Master Programme at Aalto University, is invited to our Arrancar! session, at the opening of the Post Graduate Course in Performance.

“About uncertainty” is the motto of this artist talk where Pia Euro’s surprising visual, sonorous and performative work, will raise questions about the processes of art, and the mingling of art and life.

I am a visual artist graduated from the Academy of Fine Arts in Helsinki. My main interest as an artist is to study the very thin line that divides art from something we can think of not being art…. I am very curious to find new ways to present art, and cross disciplinary practice is my thing. I work with various methods and mediums – from video installations to material and spatial installations, and performances. Pia Euro

21 novembro 2016

Aula Aberta, Aula Magna

ARRANCAR! Pós-Graduação em Performance

desfazendo / undoing it

A actividade de desfazer a exposição do it, decorre do dia 17 a 22 de Junho. Consultar o programa.

19 a 22 junho 2017

undo it party

Festa de encerramento da exposição do it, de Hans Ulrich Obrist.

22 junho 2017 · 17:30

Second Chance

Apresentação de projecto

Candidaturas até às 12:00 de 13 de abril

Mar Novo — as mãos e as vozes

O Seminário visita as várias componentes do projecto Mar Novo – arquitectura, engenharia, escultura, pintura e fotografia – enquadrando-o no seu momento histórico e artístico.

2 mar 2018

Aud. Pav. Carlos Ramos

PRINT PROBLEMS: Soft ground

Projecto de Técnicas de Impressão apresentado pelos estudantes de Mestrado Maria Catarina e David Lopes.

14 mar 2018

Artist talk // Monteith McCollum

O artista multimédia norte americano Monteith McCollum apresenta o seu trabalho, discutindo e explorando conceptualmente uma das suas trilogias em filme, com foco em questões sonoras.

8 mar 2018

Aud. Pav. Carlos Ramos