5EPRAE

The 5th edition of the Encounter on Practices of Research in Arts Education will take place in the 9th and 10th of February 2017 @ FBAUP – Faculty of Fine Arts, Porto, Portugal.

EPRAE is an international meeting that intends to make public and to discuss ongoing doctoral researches students with invited discussants and a community of students and teachers of arts education.

It is organised by the Doctoral Programme in Arts Education of University of Porto and the Research Group of Arts Education of the Research Institute in Art, Design and Society.

The language of the event is English (for proposals, presentations and discussion).

Fees are to be paid on arrival:
30€/ attendant
20€/ student

For any additional information please send e-mail to office@i2ads.org

9–10 fevereiro de 2017
Museu

CONFERÊNCIAS ANTERIORES

xCoAx 2017

Computação, Comunicação, Estética & X
Programa Online

5 a 23 julho 2017
Faculdade de Belas-Artes da Universidade de Lisboa + Museu Nacional de Arte Contemporânea do Chiado

Pensamento e Catástrofes

Ao longo de três dias, autores, ^lósofos e artistas reúnem-se para, não apenas debaterem as possibilidades de compreendermos as catástrofes, como também – no dizer de Jean-Luc Nancy – enunciarem algo do «pensamento como catástrofe».

18 a 20 maio 2017

Apresentação Pública da Bienal BoCA

A BoCA – Biennial of Contemporary Arts é uma nova bienal de artes contemporâneas que tem a sua primeira edição entre 17 de março e 30 de abril de 2017, nas cidades de Lisboa e Porto.

10 fevereiro de 2017 · 17:00

UD17: NoiseWise